.::a r r e m b a w i p h o t o p a g e s::.
Photobucket-Video and Image Hosting
By: Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 5-Dec-2008 10:42 Email | Share | Bookmark
Ayyam Athaqafi

salam..
erm...jumpe balik..hehe..skang ni sibuk dengan belaja..lebih2 sebab skang ni tahun akhir..maknanya saya kene lebih kerja keras skit..supaya tahun ini tak ade masalah..mudahan..
semalam bertarikh 4 disember 2008 saya dan syahidd telah snap gambar program yang telah di anjurkan oleh Munazzomah Tajdid Tollabi.atau Gerakan Pembaharuan Pelajar.Program yang dibuat atas mengingati Negara Palestin..tu lah sebab nya dorang buat nih..kami ni yang muke tak tau malu nih g lah snap..ape pon..layan je lah gambar nih..









Nak tau sape orang di atas ni..mari kite tengok dalam Video nih..ok..kalau faham boleh lah gelak same2..tapi kalau tak faham leh tanye ustaz Mizhar aka Ouled Kenitra..ok..bissihah..



jumpe lagi di lain entry..eheh..kalau ade lah..kui3x..
ok..salam..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net