.::a r r e m b a w i p h o t o p a g e s::.
Photobucket-Video and Image Hosting
By: Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 29-Jan-2008 02:16 Email | Share | | Bookmark
::Suke-suke::



member arab mase pegi men salji kat ifrane...



Kuang asam nye orang amik gambar suke hati die je..bak sini duit..


Monday, 28-Jan-2008 18:17 Email | Share | | Bookmark
::Walili Kota Lama 2008::


kota Walili



Assalamualaikum..
setelah lama menjalani peperiksaan tiba lah mase nye untuk merehatkan minda untuk seketika..sebelom masuk balik belajar..buat waktu sekarang saya masih lagi menunggu natijah atau pon keputusan pekse hari tuh..harap2 lulus dengan cemerlang hendaknya..pada hari ahad yang lepas Persatuan Mahasiswa Malaysia di Maghribi telah menjalankan program tahunan iaitu Rehlah Salji tahun nih cam biasa jugak seperti tahun-tahun sebelumnya iaitu kami ke ifrane..tapi gambar ifrane saya tak banyak amik tetapi kali nih saya masukkan gambar walili iaitu kota lama bagi andalusia..entry walili nih pon penah saya masukkan tapi sebab berkunjung ke Walili nih saya buat lagi sekali entry Walili 2008..tapi kali nih hanyan gambar matahari terbenam je..sebab sampai-sampai mase tuh petang..so kalau nak amik gambar pemandangan memang tak best so saya amik gambar matahari terbenam je.cume ade jugak gambar2 pemandangan tapi tak bnyak..yang banyak nya gambar sunset..bg yang hebat2 dalam gambar yang camni leh lah bg komen..supaya dapat memantapkan lagi gambar nih..


Thursday, 17-Jan-2008 16:41 Email | Share | | Bookmark
::Ceuta aka Sebtah::

 
 
assalamualaikum..
hampir sebulan dah tak mengusik fp nih..tiba lah mase nye utk mengapdet balik..keke..hari ni saje je up gambar mase kat ceuta hari tuh..sebab tak de mase lagi nak g jejalan..so masuk gambar lama je lah..ape pon layannn.....





Tuesday, 11-Dec-2007 20:50 Email | Share | | Bookmark
::selamat berperiksa::


sopit baju kek belakang umah..

tak lamo lai dah nak pekse..di jangka pekse mula pada 02/01/2008 dengan subjek 3ulum al-Quran..lepas tu tak tau madah ape..hehe..seram..tak sedia lagi..ape pon sebelom pekse nih upload skit gambar yang dah lama amik dah tapi tak sempat nak edit..ape pon..nak ucapkan..

:: SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA ::
:: SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2008 ::

tu je lah..semoga tahun baru nih kita dapat muhasabah diri kita sama ada azam kita yang lepas dah tunai ke belom..

yang benar....
arrembawi aka iskandar
_________________________________________________________________


Sunday, 9-Dec-2007 16:49 Email | Share | | Bookmark
::Pekse Mood::

Salam semua...
nampak nye dah berakhir dah entry hangin ngan arab..so kali nih entry nak pekse pulops..hehe..gambar memang tak dak lah..sebab sepanjang nih masa di habis kan dengan pergi balik ke kuliah..so jalan-jalan tak dak..huhu..ermm..rase nye tak lama lagi dah nak hari raya qurban..so dengan ni saya ingin ucapkan selamat hari raya qurban dan lepas tu saya dah nak pekse akhir semester..so..harap2 sekalian semua dapat doakan kejayaan saya dalam belajar nih..insyaallah..lepas pekse insyaallah akan kembali rancak cam biasa...insyaallah..salam..


__________________________________________________________________



__________________________________________________________________



[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net