.::a r r e m b a w i p h o t o p a g e s::.
Photobucket-Video and Image Hosting
By: Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Monday, 3-Mar-2008 02:32 Email | Share | | Bookmark
::Malaysia Day::

 

sibuk nak masuk kuliah balik nih..ape pon sekadar nak bg tau je..lepas nih akan ade entry malaysia day..arab tuh dah berpunya tuh..jangan ade yg berkenan laks.. oklah..hehe..


Wednesday, 27-Feb-2008 17:40 Email | Share | | Bookmark
::Masuk Kuliah::

 
sebelom saya up kan gambar hari malaysia saya ingat nak up dulu gambar mase di walili yang telah saya lawati hari tuh...ape pon layan....ape yang kurang tuh leh lah di komen..supaya boleh saya memperbaiki struktur gambar.okey lah..


pandangan dari pintu masuk..

Pintu gerbang yang ada di walili


Tuesday, 26-Feb-2008 13:51 Email | Share | | Bookmark
.::Alhamdulillah::.



kelas dah nak mula..makne nye lepas ni fp ku akan menyepi kembali.tapi don't worry..hehe..gambar yang belom di upload banyak lagi..pada minggu lepas Persatuan Mahasiswa Malaysia di Maghribi dari Biro Ekonomi telah menjalankan program satu program ulung2 kali nya iaitu Hari Malaysia..tahniah buat biro ekonomi iaitu pengarah program ialah Syahiddmilikku..die yang jadi pengarahnye..hehe.oklah..nantikan entry selepas nih..iaitu berkaitan hari malaysia..


Thursday, 31-Jan-2008 15:51 Email | Share | | Bookmark
::Qasrul Badi'::







Qasrul Badi atau Istana Badi tempat tinggal sejarah Andalusia..


Wednesday, 30-Jan-2008 14:24 Email | Share | | Bookmark
::Abuya Latip::

...Ustaz Mizhar....
Pada hari isnin yang lepas iaitu pada 21/01/2008,ku telah menjejakkan kaki ku utk kali pertama untuk tahun 2008 di Marakech..saya telah menaiki keretapi pada jam 2.30 pagi.dan sampai pukul 9 pagi di stesen keretapi Marakech..masih terasa sejuk lagi
marakech..pada hari pertama saya telah melawat Abuya Latif yang telah berkawan dengan pelajar Malaysia sejak 20 tahun yang lepas..die ni lah yang paling banyak menolong pelajar malaysia..huhu..kalau nak tau tanye ustaz ouled kenitra..betul tak ustaz??


ni lah die orangnya..orangya dah berumur dah..sejak kebelakangan nih pon die dah tak sihat sangat..asyik demam je.tu pasal lah hajat kami pergi kesana utk melawatnya..mase tuh kami sampai di rumahnya die tengah tengok video mase pelajar malaysia dahulu ade.dengan video tuh lah die dapat kembalikan memori die dengan kawan2 die dari malaysia...salah sorangnye ustaz maizhar..mase nampak ustaz mizhar tuh die tunjukkan..
"Ha..syuff dial mizhar..miskinnn.....malayo miskin ya sohbi..munzu qadim.syuff dial mizhar ma3a dirari dialuh..mizhar miskin...hahaha
makne die suh ustaz mizhar translet kan..kikiki..

Abuya Abdul Latif al-marakhushi..semoga Allah beri kesihatan yang berpanjangan kepada beliau..
Yang ni pulak anak die..name die bilal..seorang budak yang baik..dengar kata ayah die..memang bertuah lah dapat anak cam nih..abuya latip asyik cakap
"hua waladukum" makne nye cam anak die tu nnt akan menggantikan die..yela.bilal ni pon dah kenal sangat ngan pelajar melayu..same lah cam ayah die.


sebenarnya entry nih atas hajat ustaz ouled kenitra sebab nak bg die nengok muke abuya kitorang yang banyak tolong kami kat sini..


miskin cik latif dah tak dak gigi bilal pon memalu amik gamba..Allah yubarak fikuma..insyaallah..

tengah belek2 kitab tetiba jumpe laks satu borang mintak Visa ke mesir..mule2 tuh tak kenal tapi bile perhati betul2 tetiba lak rase cam kenal.bile tengok name..owh kenal..nak tau orangnye sape tunggu yang komen nnt..


P/S:Ustaz mizhar bile nak datang sini??meh lah datang sini..meh lah g lawat Latip..


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net