.::a r r e m b a w i p h o t o p a g e s::.
Photobucket-Video and Image Hosting
By: Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 1-Apr-2008 23:46 Email | Share | | Bookmark
::Qasrul Bahya::

 


ni adalah istana bahya..yang telah di tinggalkan pada zaman yang lama gak lah..aku tak faqeh sangat kat marakech ni..so secara ringkas nye ni adalah tempat tinggalnya isteri2 sultan yang memerintah andalus dulu..

Quote:
sekadar mengupdate je..masukkan gambar sewaktu menjelajah ke marakech hari tuh..ape pon..layan..


Tuesday, 25-Mar-2008 15:26 Email | Share | | Bookmark
::Malaysia Day::

salam semua..
curi mase kejap update fp nih..kire sambungan untuk hari malaysia pulaks..hehe..


tgh bagi taklimat kat arab..nak sambung belajr kat malaysia lah tuh..


antara tetamu yang hadir..dari kalangan mahasiswa arab..





latihan perlawanan bola sepak..


Thursday, 13-Mar-2008 13:16 Email | Share | | Bookmark
::Ifrane::



Quote:
sekarang ni kuliah baru rancak..so dah kene stedy tuk pekse dah lepas nih..kalau tak nak pekse dua kali lah..kalau nak pekse dua kali buat lah main2..hehe..tu mase untuk main2 dah tak de dah..doakan aku untuk sem kali nih..semoga di permudahkan urusan..


Wednesday, 12-Mar-2008 16:46 Email | Share | | Bookmark
::Jejalan::

 
 
kite stop kejap gambar hari malaysia..ade lagi tapi sebab nak upload gamba mase g jejalan di marakech hari tuh..pastu g main salji lagi..tu nak up dulu gambar nih..hehe..oklah..ape pon layan je..


bandar marakech waktu senja..saje je shoot gambar mase time ni..best pulak..komen lah.


tepek kan sekali mase g main salji ri tuh..gotong royong buat KLCC..susah nak jumpe KLCC kat sini..ahaks..


ni lak saje je..amik makro..jelous gak tgk orang len buat macro tapi kite tak de..


Monday, 10-Mar-2008 11:28 Email | Share | | Bookmark
::Malaysia Day 1::


majlis mengiringi ketibaan Tetamu kehormat..





Pasukan Malaysia VS Maghribi..

p/s:gambar yang di ambil kurang memuaskan..so harap kepada seseipa yang boleh komen tentang gambar ni di alu-alukan..sebab dalam proses nak mantapkan amik gambar..


[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net