Automate your Marketing
with Womplify




 
.::a r r e m b a w i p h o t o p a g e s::.
Photobucket-Video and Image Hosting
By: Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Friday, 1-May-2009 15:03 Email | Share | | Bookmark
Perpindahan ke Rumah Baru

Assalamualaikum..
Memang dah berhenti terus aku nih dari meng"Update" fp nih.sebab nya sekarang ini aku sudah pon berpindah ke Rumah baru.iaitu Blogspot.sebab ianya lebih senang dah ringkas...jadi aku mengambil jalan untuk meng"update" ke blogspot terus.selain dari tuh boleh lah aku berkongsi apa2 dengan apa yang aku dapat di sini.hehe..okey lah..Selamat Tinggal Fotopages.

http://teratakperpatih.blogspot.com


Friday, 5-Dec-2008 10:42 Email | Share | | Bookmark
Ayyam Athaqafi

salam..
erm...jumpe balik..hehe..skang ni sibuk dengan belaja..lebih2 sebab skang ni tahun akhir..maknanya saya kene lebih kerja keras skit..supaya tahun ini tak ade masalah..mudahan..
semalam bertarikh 4 disember 2008 saya dan syahidd telah snap gambar program yang telah di anjurkan oleh Munazzomah Tajdid Tollabi.atau Gerakan Pembaharuan Pelajar.Program yang dibuat atas mengingati Negara Palestin..tu lah sebab nya dorang buat nih..kami ni yang muke tak tau malu nih g lah snap..ape pon..layan je lah gambar nih..









Nak tau sape orang di atas ni..mari kite tengok dalam Video nih..ok..kalau faham boleh lah gelak same2..tapi kalau tak faham leh tanye ustaz Mizhar aka Ouled Kenitra..ok..bissihah..



jumpe lagi di lain entry..eheh..kalau ade lah..kui3x..
ok..salam..


Sunday, 13-Jul-2008 14:17 Email | Share | | Bookmark
Jalan-jalan cari pengalaman

 
 
 
View all 4 photos...
Assalamualaikum.
minggu lepas saya pg jejalan ke Fes..bertepatan pula fes menyambut ulangtahun nya yang ke 1200tahun..hurm..lama kan..biasa lah tuh..bandar purba..ape pon layan je gambar ni..

Madinah Jadidah ( Bandar Baru)


Pengeringan Kulit


Madinah Qadimah


Muzium Senjata


Tuesday, 8-Jul-2008 20:21 Email | Share | | Bookmark
Mengembara ke Fes

 
Fuh..setelah sekian lama ku tidak mengapdet fp ni..kekadang rasa dah tak nak mengapdate dah..cume kekadang rasa rajin nak mengapdate tuh datang secara tiba2..kene lah update..



Friday, 16-May-2008 20:39 Email | Share | | Bookmark
Peperiksaan Datang Kembali..

 


huk..huk..huk...
fuh..banyaknye sawang dalam aku nye fp ni..haha..maklumlah..kelas dan stat dan tanpa ku sedari pon peperiksaan bakal tiba..aduih..buku tak bace lagi..tinggal 2 minggu je lagi..ape lah aku leh buat ni..ape pon..saya minta maaf sebab tak dapat nak update fp ni..lagi pon skang ni sibuk ngan kuliah dan bermacam2 lagi..insyaallah..lepas pekse saya akn mengupdate fp yang bersawang ni..mudahan2 tuan2 semua dapat mendoakan kejayaan saya dalam peperiksaan ini..mudahan dapat kejayaan untuk pekse kali ni..amien..bertemu lagi lepas pekse..
p/s:pada sesiapa yang mengomen..saya mintak maaf sebab tak dapat membalas komen anda..insyaallah..akan di qada lepas pekse..heheh..


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net